پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118854
چهارمحال و بختياري مقام نخست مسابقات رزم‌آوران کشور را کسب کرد
تاریخ انتشار : 1393/06/22 18:14:33
نمایش : 1529
ورزشکاران چهارمحال و بختياري مقام نخست مسابقات قهرماني رزم‌آوران بانوان کشور را از آن خود کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ورزشکاران چهارمحال و بختياري مقام نخست مسابقات قهرماني رزم‌آوران بانوان کشور را از آن خود کردند.

اين دوره از مسابقات در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت سه روز از 19شهريورماه تا 21 شهريور ماه به ميزباني استان همدان برگزار شد.

تيم چهارمحال وبختياري، تيم استان اصفهان و تيم خوزستان به ترتيب مقام نخست تا سوم تيمي در رده سني نونهالان مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

چهارمحال وبختياري در رده سني نوجوانان در مقام‌هاي تيمي مقام نخست را کسب کرد و آذربايجان غربي مقام دوم و استان کرمانشاه مقام سوم مسابقات قهرماني رزم آوران کشور را به دست آوردند.

چهارمحال وبختياري در رده سني جوانان نيز مقام نخست را کسب کرد و تيم آذربايجان مقام دوم و تيم اصفهان مقام سوم را کسب نمود.

زهرا پيشينيان، مهسا حاجي‌مقدم، فائزه مرادي و زهرا واحد مقام نخست، نرگس خسرويان، نگار خسرويان و مينا قلاتکي مقام دوم، فاطمه مهدي‌پور و نگين خسروي مقام سوم انفرادي رده سني نونهالان مسابقات قهرماني رزم‌آوران را از آن خود کردند.

اسماء بني‌طالبي، يگانه گل محمدي، سميه گنجي و پريا حيدري مقام نخست، سارا صفدريان مقام دوم، زهرا زاهدي، معصومه قنبرزاده، ليلا سليمي و راضيه شاهقليان مقام سوم رده سني نوجوانان را به دست آورند.

در رده سني جوانان نيز مرضيه يزداني، سيده سميه موسوي و مليحه ملک پور مقام اول و نکيسا جعفري، نرجس هرمزيان، فاطمه قاسمي و مهسا هاشمي نيا مقام  دوم اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html